Ropczyce - widoczna zmiana to rząd słupów... Teren nadal nie uporządkowany - przysłowiowy syf.
Wchodząc do przejścia podziemnego...
I gdyby z niego wychodzić w okolice budynku dworca...
Peron 1 nadal nieczynny.
W drodze na wschód, widoczne prace po północnej stronie linii w granicach Sędziszowa Młp.
Wykluwa się wejście/zejście do tunelu. Jeśli będzie miał związek z peronem - oznacza to że przesunięcie peronu/peronów w Sędziszowie Młp. od budynku/placu dworcowego osiągnie granice absurdu (przykład Ropczyc).
Zalążki peronu odsuniętego daleko od budynku dworca. Czy będzie dwukrawędziowy, czy jedno, jeszcze nie wiadomo.
Od pewnego czasu widoczne zbrojenie, jakie zostanie wykorzystane do tworzenia podpór wiaduktu drogowego.
W zasadzie gotowy most nad rzeką za Sędziszowem Młp.
W końcu jakieś konkrety w wykopie w okolicach Olchowej.
Te prace przy wiadukcie w Olchowej prowadzone na raty...
Będziemyśl.
Peron od strony północnej w końcu zaczął powstawać. Ciekawe dlaczego w przeciwieństwie do innych przystanków, tutaj nie potrafiono początek peronu ulokować w rejonie końca drugiego, tylko będzie trochę przesunięty od wejścia do tunelu...
Zaplecze budowy zlikwidowane.
Prace przy peronie od strony wschodniej.
W Sędziszowie planowane są 2 perony dwukrawędziowe i 4 tory przy peronach natomiast kolejne tory numerowane do 9 będą na wschód od obecnego przejścia nad torami, będzie tam też rampa wyładowcza. Nowe perony będą miały ok 400 m. Przy zachodnim tunelu planowany jest parking od strony ul. Borkowskiej.
OdpowiedzUsuńDziękuję za doprecyzowanie. Na razie jak widać, wykluwa się z bólem pierwszy z peronów. Jednocześnie widoczne są pracę po tej wschodniej stronie. Nadal jednak nie mogę "ustrzelić" miejsca usadowienia wiaduktu drogowego :)
Usuń